Přeskočit navigaci

Zákazník: Nepřihlášen

Košík je prázdný

Slovenský eshop

FACEBOOK

Zboží v akci

Reklama

Doprava zboží a platba

Způsob a cena dopravy

DOPRAVA ZBOŽÍ a PLATBA: We ship only within Czech Republic and Slovak!

(Ceny jsou uvedeny s DPH.)

 

DOPRAVA:

1. PPL - Kurýrní služba ( rozvoz po území ČR ) - poplatky:

  • poplatek za dopravu: 99,- Kč 

2. PPL - PPL ParcelShop (výdejní místo na území ČR) - poplatky:

  • poplatek za dopravu: 99,- Kč 

3. PPL - Kurýrní služba ( rozvoz po území SR ) - poplatky:

  • poplatek za dopravu: 259,- Kč 

4. Osobní převzatí na adrese Musclenutrition s.r.o., Koupelky 16, 798 17, Smržice.

  • Osobní odběr je možný jedine po předešlím vytvoření objednávky telefonicky nebo elektronicky (cez e-mail nebo eshop). Pro bezproblémové vyzvednutí objednávky je třeba se předem informovat o jejím stavu (telefonicky nebo elektronicky/e-mailem)! Provozní doba: Po- Pá, od 7.00 - 15.00 hod

 

PLATBA:

  • Dobírka (poplatek za převzetí zboží): 21,- Kč
  • Osobní převzetí a platba hotově: 0,-Kč

  • Platba předem - převodem na účet ( jako variabilní symbol uvádejte číslo objednávky ). Bankovnní spojení: Komerční Banka v Prostějově, číslo účtu: 107-6282360297/0100 : 0,- Kč

Upozornění: Vrámci mezinárodního platebního styku nepřijímáme platby uskutečněné formou SHA a BEN. V případě, že nám budou bankou účtovány poplatky za přijatou platbu, budou zákazníkovi dodatečně vyúčtovány.

 

Kdy bude objednávka odeslána?

Veškeré  objednávky expedujeme během běžného provozu do 1-2 pracovních dnů! 

  • V případě jakýchkoliv dotazů ohledně doby dodání nebo dalších provozních záležitostí se na nás neváhejte obrátit prostřednictvím e-mailu info@dymatizeonline.cz.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

CHARAKTERISTIKA A VÝHODY SLUŽBY PPL:

Doručení balíku:

  • řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
  • zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
  • hmotnost balíku je omezena do 50 kg
  • v určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete na webu PPL ) 
  • zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
  • cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)

Převzetí a reklamace:

  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
  • Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

 Komunikace s PPL

  • pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)

 

PPL ParcelShop - doručení na výdejní místo

  • PPL ParcelShop je nejširší a zároveň nejrychleji se rozšiřující sítí výdejních a podejních míst v České republice. Tato síť je určena všem, kteří se nechtějí vázat na určitý čas doručení. PPL ParcelShop můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů.
  • Pokud příjemce upřednostňuje osobní vyzvednutí zásilky, může zvolit možnost osobního odběru na některé z PPL Partnerských provozovnách. Seznam těchto provozoven najdete tady. Jedná se o kamenné obchody s pevnou otevírací dobou, kam řidič zásilku doručí a vy si jí budete moct vyzvednout, až se Vám to bude hodit.

  • Najděte si svůj nejbližší ParcelShop na mapě:

Co je PPL ParcelShop?

  • ParcelShop je síť nezávislých provozoven, které umožňují příjem a výdej zásilek
  • příjemce se nemusí vázat na určitý čas doručení, balík si může vyzvednout v otevíracích hodinách pobočky
  • síť poboček bude pravidelně rozšiřováná na všechna větší města v ČR
  • aktuální síť partnerů PPL ParcelShopů 

Další výhody PPL ParcelShopu:

  • široká síť poboček rozšířená rovnoměrně po celé České republice
  • výborná občanská dostupnost jednotlivých poboček
  • stálá pracovní doba včetně víkendového provozu většiny poboček

Jak to funguje:

Aby byla zásilka doručena na pobočku-výdejní místo, stačí kliknout na uvedený odkaz "Chci si vybrat PPL ParcelShop, kde si zboží vyzvednu osobně",který naleznete pri zadávaní dopravy při objednávání. Na danén stránce klikněte na požadované odběrné místo na mapě a pak dole vlevo pod mapkou na modré tlačítko [Vybrat]

Předání zásilky na výdejní místo PPL ParcelShop:

  1. Zásilky jsou každý pracovní den předávány přepravní službě PPL.
  2. Přepravní služba PPL doručí Váš balíček na pobočku, kterou jste si zvolili.

Vyzvednutí zásilky zákazníkem:

  1. Zákazník je informován SMS zprávou a emailem o tom, že je jeho zásilka připravena k převzetí (Zásilka je uložena po dobu 10ti dnů).
  2. Balík Vám bude vydán po ověření údajů z průkazu totožnosti shodnými s údaji na balíku.
  3. V případě, že je zásilka na dobírku, zboží je vydáno po zaplacení zásilky v hotovosti.

 

Reklama
Rybářské potřeby | Zahradní nábytek | Ubytování v Chorvatsku
Nářadí Simon | Katalog WWW stránek | Krby a kamna